X კლასი
კალენდალური გეგმა
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
შესავალი
დასამუშავებელი საკითხები საათების რაოდენობა შესრულების დრო
საუბარი I ---------------------------------------- 1სთ 15.09
1. რევაზ სირაძე Sუასაუკუნეობრივი
მოძღვრება ადამიანზე------------------------ 2 სთ 16-17.09
2. ენა და ტექსტი
----------------------------------- 1 სთ
18.09
3. ძველი ქართული ენის
რამდენიმე თავისებურება - 1სთ. 22.09
4. ტექსტის აღქმა
----------------------------------- 1სთ.
23.09
5. საუბარი
------------------------------------------ 1სთ.
24.09
6. იაკობ ხუცესი „წამებაი
წმიდისა შუშანიკისა
დედოფლისაი“-----------------------------------
1 სთ. 25.09
ა) ავტორის შესახებ. ისტორიული ფონი ----- 1 სთ.
26.09
ბ) ტექსტის შესწავლა ---------------------------- 5სთ.
29.09-06.10
გ) პარალელები.დეტალების ხელოვნება.
ანალიტიკური კომენტარი --------------------- 1 სთ.
07.10
7. საუბარი
------------------------------------------- 1 სთ.
09.10
8. ანალიტიკური კომენტარი.ინტერპრეტაცია
-- 1სთ.
10.10
9. პერსონაჟები,ეპიზოდები------------------------
1სთ.
13.10
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
1. პერიფრაზი, რეფერატი,ენის
საუნჯე ---------- 1სთ.
15.10
ენის საუნჯე
1. მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები:
ეპითეტი,მხატვრული
შედარება --------------- 1 სთ.
16.10
2. ლექსიკა
------------------------------------------- 1სთ.
17.10
საუბარი
------------------------------------------- 1 სთ.
20.10
1. იოანე საბანის ძე
- „წამებაი წმიდისა და ნეტარისა
მოწამისა ქრისტეისისა ჰაბოისი“ -------------- 4სთ.
21.10-24.10
ა) ავტორის შესახებ.
დაწერის თარიღი და ნაწარმოების
სტრუქტურა. ისტორიული
ფონი --------------- 1 სთ.
27.10
ბ) ტექსტის შესწავლა
----------------------------- 5სთ.
28.10-4.11
2. ტექსტი და მკითხველი:
ა) დეტალების ხელოვნება,ანალიტიკური
კომენტარი
---------------------------------------- 1სთ.
12.11
ბ) ჰაგიოგრაფია
და ისტორია, პარალელები -- 1სთ
13.11
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
1. თხრობა, მსჯელობა
------------------------------ 1სთ.
14.11
2. მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები:
ა)რიტორიკული მიმართვა
---------------------- 1სთ
17.11
ბ) შედარება
--------------------------------------- 1სთ
18.11
3. ლექსიკა
------------------------------------------- 1სთ
19.11
საუბარი
------------------------------------------- 1სთ
21.11
4. გიორგი მერჩულე
- „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
ა) ავტორის შესახებ.დაწერის
თარიღი.
ისტორიული ფონი ------------------------------
1სთ
24.11
ბ) ტექსტის შესწავლა
---------------------------- 8სთ.
24.11-03.12
გ) ანალიტიკური
კომენტარი,გრიგოლ ხანძთელის
მოღვაწეობის საიდუმლო საუბარი.
სასიყვარულო ეპიზოდები
--------------------- 1 სთ
04.12
დ) ტექსტი და მკითხველი
--------------------- 1სთ 05.12
ე) ვახტანგ ჭელიძე-
აშოტისა და მისი საყვარლის
ტრაგიკული ისტორია ------------------------- 1სთ
08.12
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა) აღწერა, ესეს სტრუქტურა.აბზაცის სტრუქტურა - 2სთ
09.12-10.12
ბ) ენის საუნჯე. მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები. მეტაფორა.
დაპირისპირება --- 1 სთ.
11.12
გ) ლექსიკა
---------------------------------------- 1სთ
12.12
საუბარი
---------------------------------------- 2სთ
15.12-16.12
1. შოთა რუსთაველი
„ვეფხისტყაოსანი“
ა)
ავტორის შესახებ. დაწერის თარიღი.
ისტორიული
ფონი. რუსთაველის რელიგია და
მსოფლმხედველობა,
ტექსტის ისტორია --- 2სთ.
17.12-18.12
ბ)
ტექსტის შესწავლა -------------------------- 23 სთ. 19.12-10.02.15
2. ანალიტიკური კომენტარი,ინტერპრეტაცია
- 1სთ
11.02.2015
საუბარი
------------------------------------------ 1სთ
12.02.15
ანალიტიკური
კომენტარი --------------------- 1სთ
13.02
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა) რას ნიშნავს პრეზენტაცია. პრეზენტაციის
ოპტიმალური
დრო, რას ნიშნავს რეგლამენტი? აუცილებელია
თუ არა მისი დაცვა? ---------------------------------
1 სთ
16.02
ბ) რა დანიშნულება აქვს თვალსაჩინოებას? ------ 1სთ
17.02
გ) როდის გადავიდეთ მოხსენების პრობლემატიკაზე
და ძირითად იდეაზე? -------------------------------
1სთ
18.02.15
დ) დავწეროთ რეცენზია. ოსტატობის გაკვეთილები - 1სთ
19.02
ენის
საუნჯე
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები -- 1სთ 20.02
„ვეფხისტყაოსნის“ რითმა და რიტმი
ალიტერაცია. ჰიპერბოლა. მაჯამა ------------------
1სთ
23.02
საუბარი
------------------------------------------------ 2 სთ 25.02-26.02
3. სულხან-საბა ორბელიანი.
„სიბრძნე სიცრუისა“
ა)
ავტორის შესახებ ------------------------------- 1სთ
27.02
ბ)
სათაურის შესახებ. „სიბრძნე სიცრუისას“
მხატვრული ფორმა ------------------------------
1სთ
02.03
გ)
ტექსტის შესწავლა ----------------------------- 12 სთ
04.03-19.03
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა)
თეზისი. კომენტარი
--------------------------- 1სთ
23.03
ენის
საუნჯე
ა)
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები
გაპიროვნება.
ალეგორია ------------------------- 1სთ 25.03
საუბარი
-------------------------------------------- 1სთ
26.03
4. დავით გურამიშვილი
- „დავითიანი“
ა)
ავტორის შესახებ. ცხოვრების ქრონიკა ----- 1სთ
27.03
ბ)
ტექსტის შესწავლა ----------------------------- 14სთ
28.03-22.04
ენა
და ტექსტი, წერის სტრატეგიები ----------- 1სთ
24.04
საკონferencio ------------------------------- 1სთ
27.04
ენის
საუნჯე
მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები:
ბარბარიზმი.
დიალექტიზმი -------------------- 3 სთ
30.04
განმეორება
-----------------------------------------
01.05-12.06
საკონტროლო
წერები
I სემესტრი
II სემესტრი
03.10,
31.10, 20.11,22.12
29.01, 24.02, 20.03, 23.04,28.05
X კლასი
კალენდალური გეგმა(2014-2015)
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
შესავალი
დასამუშავებელი საკითხები საათების რაოდენობა შესრულების დრო
საუბარი I ---------------------------------------- 1სთ
15.09
1. რევაზ სირაძე Sუასაუკუნეობრივი მოძღვრება
ადამიანზე------------------------ 2 სთ
16-17.09
2. ენა და ტექსტი
----------------------------------- 1 სთ 18.09
3. ძველი ქართული ენის
რამდენიმე თავისებურება - 1სთ. 22.09
4. ტექსტის აღქმა
----------------------------------- 1სთ.
23.09
5. საუბარი
------------------------------------------ 1სთ.
24.09
6. იაკობ ხუცესი „წამებაი
წმიდისა შუშანიკისა
დედოფლისაი“-----------------------------------
1 სთ.
25.09
ა) ავტორის შესახებ. ისტორიული ფონი ----- 1 სთ.
26.09
ბ) ტექსტის შესწავლა ---------------------------- 5სთ.
29.09-06.10
გ) პარალელები.დეტალების ხელოვნება.
ანალიტიკური კომენტარი --------------------- 1 სთ. 07.10
7. საუბარი
------------------------------------------- 1 სთ.
09.10
8. ანალიტიკური კომენტარი.ინტერპრეტაცია
-- 1სთ.
10.10
9. პერსონაჟები,ეპიზოდები------------------------
1სთ.
13.10
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
1. პერიფრაზი, რეფერატი,ენის
საუნჯე ---------- 1სთ.
15.10
ენის საუნჯე
1. მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები:
ეპითეტი,მხატვრული
შედარება --------------- 1 სთ.
16.10
2. ლექსიკა
------------------------------------------- 1სთ.
17.10
საუბარი
------------------------------------------- 1 სთ.
20.10
1. იოანე საბანის ძე
- „წამებაი წმიდისა და ნეტარისა
მოწამისა ქრისტეისისა ჰაბოისი“ -------------- 4სთ.
21.10-24.10
ა) ავტორის შესახებ.
დაწერის თარიღი და ნაწარმოების
სტრუქტურა. ისტორიული
ფონი --------------- 1 სთ.
27.10
ბ) ტექსტის შესწავლა
----------------------------- 5სთ.
28.10-4.11
2. ტექსტი და მკითხველი:
ა) დეტალების ხელოვნება,ანალიტიკური
კომენტარი
---------------------------------------- 1სთ.
12.11
ბ) ჰაგიოგრაფია
და ისტორია, პარალელები -- 1სთ
13.11
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
1. თხრობა, მსჯელობა
------------------------------ 1სთ.
14.11
2. მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები:
ა)რიტორიკული მიმართვა
---------------------- 1სთ 17.11
ბ) შედარება
--------------------------------------- 1სთ
18.11
3. ლექსიკა
------------------------------------------- 1სთ
19.11
საუბარი
------------------------------------------- 1სთ
21.11
4. გიორგი მერჩულე
- „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
ა) ავტორის შესახებ.დაწერის
თარიღი.
ისტორიული ფონი ------------------------------
1სთ 24.11
ბ) ტექსტის შესწავლა
---------------------------- 8სთ.
24.11-03.12
გ) ანალიტიკური
კომენტარი,გრიგოლ ხანძთელის
მოღვაწეობის საიდუმლო საუბარი.
სასიყვარულო ეპიზოდები
--------------------- 1 სთ
04.12
დ) ტექსტი და მკითხველი
--------------------- 1სთ
05.12
ე) ვახტანგ ჭელიძე-
აშოტისა და მისი საყვარლის
ტრაგიკული ისტორია ------------------------- 1სთ
08.12
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა) აღწერა, ესეს სტრუქტურა.აბზაცის სტრუქტურა - 2სთ
09.12-10.12
ბ) ენის საუნჯე. მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები. მეტაფორა.
დაპირისპირება --- 1 სთ.
11.12
გ) ლექსიკა
---------------------------------------- 1სთ
12.12
საუბარი ----------------------------------------
2სთ
15.12-16.12
1. შოთა რუსთაველი
„ვეფხისტყაოსანი“
ა)
ავტორის შესახებ. დაწერის თარიღი.
ისტორიული
ფონი. რუსთაველის რელიგია და
მსოფლმხედველობა,
ტექსტის ისტორია --- 2სთ. 17.12-18.12
ბ)
ტექსტის შესწავლა -------------------------- 23 სთ.
19.12-10.02.15
2. ანალიტიკური კომენტარი,ინტერპრეტაცია
- 1სთ
11.02.2015
საუბარი
------------------------------------------ 1სთ
12.02.15
ანალიტიკური
კომენტარი --------------------- 1სთ
13.02
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა) რას ნიშნავს პრეზენტაცია. პრეზენტაციის
ოპტიმალური
დრო, რას ნიშნავს რეგლამენტი? აუცილებელია
თუ არა მისი დაცვა?
--------------------------------- 1 სთ
16.02
ბ) რა დანიშნულება აქვს თვალსაჩინოებას? ------ 1სთ
17.02
გ) როდის გადავიდეთ მოხსენების პრობლემატიკაზე
და ძირითად იდეაზე?
------------------------------- 1სთ
18.02.15
დ) დავწეროთ რეცენზია. ოსტატობის გაკვეთილები - 1სთ
19.02
ენის
საუნჯე
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები -- 1სთ
20.02
„ვეფხისტყაოსნის“ რითმა და რიტმი
ალიტერაცია. ჰიპერბოლა. მაჯამა ------------------ 1სთ
23.02
საუბარი
------------------------------------------------ 2 სთ
25.02-26.02
3. სულხან-საბა ორბელიანი.
„სიბრძნე სიცრუისა“
ა)
ავტორის შესახებ ------------------------------- 1სთ
27.02
ბ)
სათაურის შესახებ. „სიბრძნე სიცრუისას“
მხატვრული ფორმა ------------------------------
1სთ
02.03
გ)
ტექსტის შესწავლა ----------------------------- 12 სთ
04.03-19.03
ენა და ტექსტი. წერის სტრატეგიები
ა)
თეზისი. კომენტარი
--------------------------- 1სთ
23.03
ენის
საუნჯე
ა)
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები
გაპიროვნება.
ალეგორია ------------------------- 1სთ
25.03
საუბარი
-------------------------------------------- 1სთ
26.03
4. დავით გურამიშვილი
- „დავითიანი“
ა)
ავტორის შესახებ. ცხოვრების ქრონიკა ----- 1სთ
27.03
ბ)
ტექსტის შესწავლა ----------------------------- 14სთ
28.03-22.04
ენა
და ტექსტი, წერის სტრატეგიები ----------- 1სთ
24.04
საკონferencio ------------------------------- 1სთ
27.04
ენის
საუნჯე
მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები:
ბარბარიზმი.
დიალექტიზმი -------------------- 3 სთ
30.04
განმეორება
-----------------------------------------
01.05-12.06
საკონტროლო
წერები
I სემესტრი
II სემესტრი
03.10,
31.10, 20.11,22.12
29.01, 24.02, 20.03, 23.04,28.05
XI კლასი
I თავი. რომანტიკოსები
დასამუშავებელი
საკითხები საათების რაოდენობა შესრულების დრო
1.
მცირე
ექსკურსი
2.
საუბარი
3.
საუბარი
(გაგრძელება) ---------------------
17.09
4.
რომანტიკოსთა
თაობა ---------------------- 18.09
5.
ალექსანდრე
ჭავჭავაძე.ავტორის შესახებ
ცხოვრების
ქრონიკა -------------------------
19.09
შემოქმედება: ა) „ვაჰ,დრონი,დრონი“ ----
22.09
ბ) „გოგჩა“
--------------------
23.09
6.
ენა
და ტექსტი -------------------------------
24.09
I ტექსტის
ტიპები -რეზიუმე---------------
26.09
II მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები
პეიზაჟი, რეფრენი
------------------------
01.10
III ტექსტის ანალიზი -----------------------
02.10
ვწეროთ სწორად
-------------------------
03.10
7.
გრიგოლ
ორბელიანი. ავტორის შესახებ.
ცხოვრების
ქრონიკა ------------------------ 06.10
შემოქმედება
ა) „საღამო გამოსალმებისა“
07.10
ბ) „იარალის“
-----------------
08.10
გ) „თამარ მეფის სახე ბეთანიის
ეკლესიაში“
09.10
ენა
და ტექსტი
I ტექსტის ტიპები - დღიური. ჩანაწერი,ესკიზი
10.10
II მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები:
ალუზია,რიტორიკული მიმართვა. რიტორიკული შეძახება.
რიტორიკული შეკითხვა
-------------------------------
13.10
III ტექსტის
ანალიზი ------------------------------------- 2სთ. 15.10-16.10
8.
ნიკოლოზ
ბარათაშვილი.ავტორის შესახებ
ცხოვრების
ქრონიკა -------------------------------
17.10
შემოქმედება:
ა)„ხმა იდუმალი“ ------------------ 20.10
ბ) „სულო ბოროტო“
---------------
21.10
გ) „სული ობოლი“
---------------
22.10
დ) „შემოღამება მთაწმინდაზედ“ -
24.10-27.10
ე) „მერანი“
--------------------------- 2სთ 27.10-28.10
ვ) „ფიქრნი მტკვრის პირზედ“
----
29.10
ზ) „რად ჰყვედრი კაცსა“
-----------
30.10
თ) „არ უკიჟინო, სატრფოო“
------ 31.10
ი) „ბედი ქართლისა“
-------------- 5სთ 03.11-07.11
ენ
და ტექსტი
I ტექსტის ტიპები - თხზულება ესე ----------------
10.11
II მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები
ანაქრონიზმი, გრადაცია
--------------------------- 11.11
III ტექსტის ანალიზი --------------------------------- 2სთ 12.11-13.11
II თავი.
თერგდალეულები
1.
საუბარი
------------------------------------------------ 1სთ 14.11
2.
საუბარი
(გაგრძელება) ------------------------------- 1სთ 17.11
9.
ილია ჭავჭავაძე. ავტორის შესახებ.
ცხოვრების
ქრონიკა ---------------------------------- 2სთ 18.11-19.11
შემოქმედება:
ა)მცირე ექსკურსი. „პოეტი“ --------- 1სთ 21.11
ბ) „მგზავრის წერილები“
------------ 5სთ
24.11-28.11
გ) „ჩემო კალამო“
---------------------- 1სთ 01.12
დ) „ბედნიერი ერი“
------------------- 1სთ 02.12
ე) „კაცია ადამიანი?!“
------------------ 10სთ 03.12-16.12
ვ) „რა გითხრათ?რით გაგახაროთ?“
– 1 სთ 17.12
ზ)„ოთარაანთ ქვრივი“
----------------- 8სთ 18.12-29.12
თ) „განდეგილი“
------------------------ 3სთ 15.01.15-20.01.15
ენა
და ტექსტი
I ტექსტის ტიპები: კრიტიკული წერილი ------------- 1სთ 21.01
II მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები:
ტექსტი, ქვეტექსტი, იდეურ-ემოციური შეფასება,
ირონია, იუმორი, სატირა, სარკაზმი
---------------- 4სთ
22.01-27.01
III ტექსტის ანალიზი ------------------------------------ 1 სთ 28.01
10.
აკაკი
წერეთელი. ავტორის შესახებ, ცხოვრების ქრონიკა - 2სთ 29.01-31.01
შემოქმედება:
ა) „პოეტი“ --------------------------------- 1სთ 02.02
ბ) „განთიადი“ ---------------------------- 1სთ 03.02
გ) „გამზდელი“
---------------------------- 3სთ 06.02-09.02
დ) „სულიკო“
------------------------------ 1სთ 04.02
ე) „ქართuლი პატრიოტობა“ -------------- 1სთ 05.02
ვ)აკაკი და ილია
--------------------------- 1სთ 10.02
ენა
და ტექსტი
I ტექსტის
ტიპები -საჯარო მოხსენება
------------------------ 1 სთ 11.02
II მხატვრულ-გამომსახველი საშუალებები: ალეგორია,
მხატვრული ნაწარმოების კომპოზიცია
-------------------- 3 სთ 12.02-16.02
III ტექსტის
ანალიზი -------------------------------------------- 1 სთ 17.02
III
თავი
11.
ვაჟა-ფშაველა.
ავტორის შესახებ. ცხოვრების ქრონიკა - 2სთ 18.02-19.02
ვაჟა
ფშაველას ენა ---------------------------------------- 1სთ 23.02
ა)
„ალუდა ქეთელაური“ --------------------------------- 1სთ 23.02
ბ)
„სტუმარ-მასპინძელი“ --------------------------------- 3სთ 24.02-26.02
გ)
„გველის მჭამელი“ ------------------------------------- 4სთ 06.03-11.03
დ)
„ბახტრიონი“ ------------------------------------------- 6სთ 12.03-19.03
ე)
„კაი ყმა“ -------------------------------------------------- 1სთ 20.03
ვ)
„ჩემი ვედრება„ ------------------------------------------ 1სთ 23.03
ზ)
„ღამე მთაში“ -------------------------------------------- 1სთ 25.03
ენა
და ტექსტი
I ტექსტის ტიპები:პუბლიცისტური წერილი
----------- 1სთ 26.03
II მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები:
ლირიკული გადახვევა. დიალექტიზმები
------------ 4სთ
27.03-31.03
III ტექსტის ანალიზი --------------------------------------- 5სთ 01.04-06.04
აკაკი
ბაქრაძე - მეცხრამეტე საუკუნე (ფრაგმენტი) ----- 3 სთ 07.04-14.04
12.
ალექსანდრე
ყაზბეგი. „ხევისბერი გოჩა“ ----------------- 12 სთ 15.04-01.05
ენა
და ტექსტი
I ტექსტის ტიპები
1)
საჯარო
მოხსენება --------------------------------------- 2სთ 4-5.05
2)
მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებები-ალეგორია - 3სთ
6-7-8.05
მხატვრული ნაწარმოების კომპოზიცია
------------------ 2სთ 11-13.05
3)
ტექსტის
ანალიზი --------------------------------------- 2სთ 14-15.05
4)
ვწეროთ
სწორად ----------------------------------------- 2სთ 18-19.05
5)
მწერლის
ენა ---------------------------------------------- 2სთ 20-22.05
გამეორება - 27.05-დან
შემაჯამებლები:
I
სემესტრი - 25.09, 23.10, 20.11, 23.12
II სემესრტი - 30.01, 20.02,
24.03, 27.04, 25.05
Комментариев нет:
Отправить комментарий